Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2009 22:36 - Как да си помогнете сами
Автор: elkastefanova Категория: Технологии   
Прочетен: 2173 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageКогато напрежението е по-силно от вас, когато страхът вледенява мислите ви, когато се чувствате притеснени, когато добронамереността ви остава незабелязана, когато самите вие сте кълбо от нерви...



Изберете сами един или три вариянта от по-долу посочените, изпълнете ги по описания начин като заредите ритуала с вяра и светла надежда.

1. Сварявате едно яйце.

imageИзяждате жълтъка като си казвате на ум: аз имам силата от слънцето!

Изяждате белтъка като казвате на: аз имам закрилата на луната!

Пиете вода и казвате на ум: водице-сестрице, помогни ми и ти, злото на далеч от мен отведи!

Боже, домът ми ти съхрани!

Амин!   Амин!   Амин!

2. В чинийка слагате ваша лична снимка и върху нея легнало сурово и здраво яйце, като острото сочи към лицето. imageНа втрората вечер се обръща по часовниковата стрелка до пложение с тъпото към лицето. На третата вечер отново се обръща по посока на часовниковата стрелка до положение острото към лицето. На сутринта това яйце се изхвърля във вода по посока на течението с дясна ръка, като се гледа към небето и се казва:” Зло от къде си дошло там върви ”.




3. Сурово и здраво яйце стои три нощи над лична снимка. imageСлед това / на четвъртата сутрин / се завърта седем пъти по часовниковата стрелка и се чупи в чаша със студена вода. Оставя се така през деня и вечерта се изсипва в тоалетната с дясната ръка и казвате: ” Завист и зло да си върви, здраве и щастие в моя дом да цари!

Боже, на добрите хора помогни, лошите вразуми!!!” Амин!  Амин!  Амин!



4. В стъклен буркан или керамично гювече наливате студена вода. imageС три пръста поръсвате сол и казвате: “Така както солта се рзтопява, така напрежението в мен да се стопява. ” Поръсвате по същия начин захар и казвате: ” Така както захарта се стопява, така злото насочено към мен да се побеждава.” Счупва се едно яйце, черупката се изхвърля. Този буркан се оставя през ноща под / до / леглото, към главата. На сутрин се изхвърля в тоалетната с дясната ръка, като се гледа нагоре и се казва: ”Зло, от където си дошло там си върви! “Този ритуал повтаряте още два пъти, като променяте мястото на буркан - втората вечер под кръста, трета вечер към краката.


5. В чинийката се слагат три здрави, сурови яйца. Една нощ стоят под / до / леглото към главата, втората нощ под кръста и третата под краката.image Тези яйца се хвърлят с дясната ръка, по посока течението на река с кодовите думи: ” Зло, от където си дошло там върви. Боже, дай ми спокойствие, здраве и мъдрост до старини.”

Амин!  Амин!  Амин!



Тагове:   как,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elkastefanova
Категория: Технологии
Прочетен: 124170
Постинги: 16
Коментари: 12
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол